Veelgestelde vragen

Bij YoYo Jump willen we het huren van een springkasteel zo eenvoudig en transparant mogelijk maken. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen, zodat u goed voorbereid bent op het huren van een springkasteel voor uw evenement in Nijlen en omstreken.

Is de levering en ophaling inbegrepen?

Ja, de levering en ophaling (binnen een straal van 20 km) zijn inbegrepen in de prijs van het springkasteel. Zo zorgen we voor een zorgeloze ervaring bij YoYo Jump.

Zijn er specifieke veiligheidsvoorschriften of richtlijnen waar klanten zich aan moeten houden bij het gebruik van de springkastelen?

Ja, er zijn enkele belangrijke veiligheidsvoorschriften:

  • Springkasteel na plaatsing niet meer verplaatsen.
  • Valmatten kunnen gehuurd worden bij YoYo Jump of dienen zelf voorzien te worden wanneer het springkasteel op een harde ondergrond komt te staan.
  • Het is verboden om kinderen achter het springkasteel te laten spelen.
  • Het is verboden om het springkasteel te betreden met scherpe voorwerpen, eten, schoenen, etc.
  • De huurder dient het springkasteel te gebruiken als een goede huisvader.

Zijn er speciale voorwaarden of vereisten met betrekking tot de locatie waar het springkasteel geplaatst wordt?

Ja, de locatie moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Geen scherpe ondergrond.
  • Harde ondergrond = valmatten voorzien.
  • Bij een zachte ondergrond (Bv. gras) dienen er geen valmatten voorzien te worden.

Wat bij slecht weer of regen tijdens de huurperiode?

Wanneer het tijdens de verhuurperiode zou regenen dient de verhuurder volgende zaken te doen:

  • Torens en glijbanen naar binnenvouwen en springkasteel dubbelvouwen
  • Blower uit de regen halen
  • Verlengkabel uit de regen halen
  • Wanneer je het springkasteel huurt voor 1 dag en het zou regenen dient het springkasteel tijdens de gehele huurperiode opgeblazen te blijven om te voorkomen dat er water in het springkasteel sijpelt.

Yo Yo jump and more beslist of de huurperiode door gaat of niet wanneer er extreem weer of storm voorspeld is = slecht weer garantie.

Kan ik het springkasteel annuleren?

Ja, dit kan onder volgende voorwaarden:

  • méér dan 30 dagen voor start van de huurperiode = administratieve kost van € 25,00.
  • Gelijk aan of minder dan 30 dagen = 75% van de totale huursom.

Hoe kan ik een springkasteel reserveren?

Reserveren kan telefonisch, via Whatsapp, via Facebook, via e-mail of via onze website.

Wat is het leveringsgebied van Yo Yo jump and more?

Yo Yo jump and more levert gratis binnen een straal van 20 km rond ons adres. Voor leveringen buiten deze zone zal een leveringskost aangerekend worden van € 0,50/km.

Kan ik de algemene voorwaarden raadplegen?

Ja, dat kan.

Klaar voor eindeloos plezier?

Kijk snel naar ons assortiment springkastelen en reserveer vandaag nog jouw favoriete springkasteel voor een onvergetelijk evenement!